Co se na internetu stane během 1 minuty v roce 2018?

Během víkendu jsem narazil na tento obrázek, který mě donutil pořádně se zamyslet nad tím, jak se věci vlastně vyvíjí. Pojďme si tento obrázek rozebrat společně!

  • V roce 2018 na internetu během 60 sekund utratíme 18 982 106 Kč, v roce 2017 to bylo „jen“ 16 533 484. Toto číslo pro mě není nijak překvapující a jen potvrzuje fakt, že internet jde pořád nahoru!
  • Tohle ale překvapení je! 2,4 milionů Snapů každou minutu, oproti roku 2017 o 0,6 milionů Snapů více. A potom, že je Snapchat mrtvý! 🙂
  • 25 tisíc Gifů přes messenger, není žádným překvapením. Facebook prostě ví, proč je tam dal. Máte už svůj GIF? 🙂
  • 120 nových účtů na Linked In jen dokazuje, že Microsoft věděl, co dělá. Využíváte Linked In?
  • Amazon Echo v České republice nejspíše nikdo z nás nepoužívá, ale i zde můžeme pozorovat narůstající trend ve využívání hlasu. Na toto téma doporučuji skvělou přednášku od Garryho Vaynerchuka.
  • Z dalšího čísla mám obrovskou radost 936,073 Views na Twitchi každou minutu. Věřte tomu, že během pár let bude Twitch jeden z nejsilnějších marketingových kanálů! Každý malý kluk dnes chce být Youtuber a nebo streamovat své hraní na Twitchi. Pokud vaše cílová skupina hraje počítačové hry, neměli byste na Twitchi chybět.
  • Další číslo potvrzuje, že emaily prostě mrtvé nejsou a nejspíše je nikdy nic nezabije!
  • Více swipů na Tindru, může znamenat to, že jsme v roce 2018 více single? Zda je to dobře, nebo špatně nechám na každém z vás. 😀
  • Twitter žádná sláva, dokonce i Snapchat mu dává slušný výprask. Používáte Twitter pro své podnikání?
  • Instagram si jede svoje. Trochu mě mrzí, že zde není přímé srovnání počtu příspěvků, ale i 174 000 „scrolling“ dokazuje, že Instagram jede pecky!
  • To, že více stahujeme na Apple Storu a Google Play není žádným překvapením.
  • Youtube si také oproti minulém roku polepšil, ale skok není tak výrazný. Ale v případě Youtube už možná není kam růst 🙂
  • O 2 miliony více textových zpráv během jednoho roku? Tady mi trochu schází informace, zda se jedná jen o SMS, nebo se zde počítají i zprávy na messengeru, nebo Whats Up.
  • Facebook si také trochu polepšil, ale v případě Facebooku je to úspěch. Kampaně „delete Facebook“, kterou podpořil i Elon Musk, skandál s Cambridge Analyticou, nejspíše Facebooku nijak neublížili.
  • Na předposlední číslo může být více úhlů pohledu. Buďto toho víme méně, proto více hledáme a nebo se někteří z nás konečně naučili používat Google 🙂
  • Netflix je důkazem toho, že služby tohoto typu zažívají velký boom. Měsíční poplatky nejsou nijak přehnané.

Je pro vás některé z čísel překvapením? Podělte se o to se mnou v komentářích!

Vít Schaffarczik
Od roku 2015 se věnuji Facebookové reklamě. Spravoval jsem kampaně ve více, než 10 zemí světa a na třech různých kontinentech.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Více zde

  • Rubriky
  • Odběr novinek

    Po stisknutí tlačítka, vám přijde e-mail, kterým potvrdíte, že chcete odebírat e-maily vybraných témat.

    Jaké články z odboru vás zajímají?
    Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (Your World s.r.o., IČ 05489679.) v rámci projektu Kluci v Praxi zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblastí, které si vyberete v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Více zde