Návod: Jak vložit Google mapy do webu

Poslední dobou se to hodně změnilo. Mluvím především o používání Google map. Dříve nám stačil jednoduchý API kód, který si vygenerujete za minutku a máte hotovo. To už je bohužel minulostí, protože Google překopal tyto služby a nově než si vše nastavíte, povolíte a ověříte, tak se připravte na zhruba 20 minut práce.

Jelikož má s tímto problém spousta majitelů na svých webech, rozhodl jsem se natočit pár videí jak to. Proč pár? Google totiž nestačí jedna služba, ale aby jste se dopracovali k funkčním mapám, potřebujete hned 3 služby od Google… Šílený, ale je to tak. Jdeme teda na to:

1 Krok – Vytvořte si svůj účet Google = Gmail účet

2 Krok – Nechte ověřit, že jste opravdu majiteli vaší domény/webu

3 Krok – Nastavte vše pro Google mapy

Zahrnuje:

  • vložení API klíče
  • omezení API klíče
  • povolení API funkcí
  • Registrace do Google cloud

Omlouvám se, že je video rozdělené na dvě. Špatně jsem klikl a ukončil ho dříve než jsem chtěl 🙂

No a to je vše. Doufám, že jste tento nastavovací masakr zvládli a vaše mapy na webu běží spokojené dál.

Honza Tipmann
Grafik, webař a UX designér. Grafika mě jednoduše baví a pokud jí smícháme ještě s psychologií, jsem ve svém živlu :)
Komentáře
  1. Zdeněk napsal:

    Dobrý večer pane Tipmanne.
    Skvělá práce. Po několika dnech marné snahy, konečně výsledek. Moc mně to pomohlo. Děkuji, děkuji, děkuji.
    Mějte se co nejlépe.
    Zdeněk Vémola

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Více zde

  • Rubriky
  • Odběr novinek

    Po stisknutí tlačítka, vám přijde e-mail, kterým potvrdíte, že chcete odebírat e-maily vybraných témat.

    Jaké články z odboru vás zajímají?
    Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (Your World s.r.o., IČ 05489679.) v rámci projektu Kluci v Praxi zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblastí, které si vyberete v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Více zde