Novinka! Google zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání

Google před nedávnem vydal update, který by měl lidem pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. V zahraničí toto rozšíření funguje již o něco déle, ale i tak se k nám dostalo poměrně rychle. Pojďme se na něj podívat.

Stačí zadat do vyhledávače lokalitu + akce a dostanete výsledky podobné tomuto:

Novinka Google - praha akce

V rámci SEO je tohle další možnost, jak se dostat před konkurenci. Tyto výsledky se zobrazí na tzv. nulté pozici.

Pokud máte na svých webových stránkách informace podobného charakteru a chtěli byste, aby se zobrazovaly takto ve výsledcích vyhledávání, musíte na své stránky implementovat strukturovaná data.

Nevíte, jak strukturovaná data implementovat? Právě pro vás Google připravil materiály jak na to.

Pokud budete chtít tyto strukturovaná data nasadit svépomocí, určitě vám také přijde vhod testovací nástroj strukturovaných dat přímo od Googlu. Tento nástroj vám přesně ukáže, kde je chyba, a vy díky tomu můžete provést následnou úpravu.

Lze tohle využít i jako inspiraci od konkurenčních webů. Všimli jste si, že konkurence toto rozšíření již využívá? Zadejte URL konkurence do tohoto nástroje a inspirujte se jak tyto data implementovali a vyplnili oni.

Strukturovaná data lze také editovat a kontrolovat přímo v Search Console.

strukturovaná data

Přehled strukturovaných dat

Podobných rozšíření již funguje více. Pokud jste o tom ještě neslyšeli, doporučuji si o strukturovaných datech přečíst více.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Více zde

  • Rubriky
  • Odběr novinek

    Po stisknutí tlačítka, vám přijde e-mail, kterým potvrdíte, že chcete odebírat e-maily vybraných témat.

    Jaké články z odboru vás zajímají?
    Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (Your World s.r.o., IČ 05489679.) v rámci projektu Kluci v Praxi zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblastí, které si vyberete v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Více zde