Vojta Konečný

Textový nomád

Cestuji, tedy píšu - píšu, tedy cestuji. Tato parafráze známého citátu je pro mě jako, ehm… napsaná. Sbírám zkušenosti a inspiraci nejen pro své příběhy, ale i pro slogany a marketingové strategie svých klientů. Pojďme spolu objevit nové zákazníky a vyprávět jim to, čemu budou naslouchat.

Copywriting já

Z textů se má identita klube již odmalička. V dětských letech to byly příběhy o pirátech, kteří brázdí moře a objevují kouty širého světa, dnes širý svět objevuji já sám.

Snad každý zvládne sdělit, kdo je a co dělá, co nabízí nebo prodává. Jak se do toho ale nezamotat? Jak to podat zábavně, aby to chtěl někdo číst? Jak dodat textu emoce? Která slova vyjadřují přesně to, co mám na mysli? Jak to říct efektivně? Jak být originální a zviditelnit se oproti konkurenci?

Jestli tě trápí přesně tyto otázky, potřebuješ copywritera. Ten umí sdělil přesně to, co je potřeba - přesně tam, kde to je potřeba. Ani více, ani méně. “Slovo má lehkost větru a sílu hromů,” řekl kdysi autor francouzských románů Viktor Hugo a já mu rád dávám za pravdu i v textech pro weby a reklamní kampaně.

Současnost

Dobrodružná povaha mě honí po světě, žiji jako digitální nomád a pracuji odkudkoliv, kde je připojení k internetu, pálivá kuchyně a příjemné počasí. Jako vášnivý stopař, který projel se zdviženým palcem Evropu i USA se podílím na organizaci a utváření identity cestovatelského závodu LowCost Race.

Jsem fanoušek moderních technologií a decentralizace, nenapravitelný punkáč a liberál. Proto pomáhám společnosti Investree popularizovat témata kryptoměn a investic. Přepisuji weby firmám i živnostníkům tak, aby začaly konečně efektivně prodávat, vytvářím marketingové strategie a ze zašedlých značek tvořím brandy.

Poutavé příběhy a články si můžeš v online magazínu VICE Czech Rep./Slovakia či v brněnském zinu grandgarbage.cz. Přispívám na blogy společností Tchibo, E.ON a Strongbow, ověnčené cenami v soutěži Fénix content marketing. A o zajímavých copy tricích se samozřejmě dozvíš zde.

Proč Kluci v praxi?

Řekněme si to na rovinu; jako copywriter a marketér dobře vím, že bez zviditelnění na webu se neobejdu ani já sám. A tak, když mě Kluci oslovili, abych se stal jedním z nich a pomohl šířit evangelium činností, které jsou dnes k online podnikání potřeba, neváhal jsem ani vteřinku.

Avšak; samochvála smrdí! Proto není tento projekt pro naši vlastní reklamu, ale pro tu tvoji. Ať už se jedná o copywriting či grafiku, najdeš zde hlavně cenné rady, díky kterým se v online podnikání zorientuješ. A na co nestačíš osobně, s tím ti pomůžeme my, Kluci v praxi.